Ukázky naší práce v celém záběru. Jsme vytrvalí. Posouváme své tvůrčí limity s každým projektem. Ten příští může být váš.

Všechny projekty

Případové studie

Podrobně ukazujeme, jak řešíme konkrétní zadání. Od prvního kroku po cílovou pásku.

Vizuální styl
Web
Tiskoviny
Správa značky
The Parc – žádná věda?

Dá se prezentovat seriózní vědecký projekt s humorem? Když klientem je velká farmaceutická korporace? Přečtěte si, jak jsme to vyřešili a z čeho byli nakonec všichni na větvi.

Přečíst celý příběh

„Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“

Pavel Calta
The Parc founder
Všechny případovky

Zajímá vás kdo za tím vším stojí?