„Spolupracujeme spolu dlouhodobě na tvorbě celé mé profesní prezentace. Vytvořili jsme spolu značku UP Koučink, web a strategii na sociální sítě. Marathon dokáže ztvárnit moje nápady do funkčního celku. Je vizionářský a nekonvenční. Umělci a skuteční profesionálové.“

Luca Grasso
Kouč a zakladatel UP! koučinku

„Spolupracovat s Marathonem byla čirá radost. Téma vizuálního smogu a práci na manuálech vzali opravdu za svou. Nebyla to jen další zakázka, další splněný úkol. Bylo to hluboké zamyšlení nad daným problémem a snaha o co nejlepší pochopení toho, co chceme obyvatelům města říci. Manuály od Marathon studia jsou stručné a velmi přehledné, a to zejména díky skvělé grafice. Nechtěli jsme, aby dokumenty strhávaly pozornost samy na sebe. Cílem bylo, co nejsrozumitelněji ukázat, jak s kterou reklamou ve městě nakládat. Věřím, že se nám to s Marathonem povedlo. Spolupráce byla velmi příjemná i po lidské stránce. Perfektní komunikace a spolehlivost. Doporučuje pět z pěti úředníků!“

MSc. Arch. Vladimíra Vaníková
Útvar koncepce a rozvoje města Plzně

„Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“

Pavel Calta
The Parc founder

„Mám ráda jednoduchost, čistotu, minimální formu, ale maximální využití. Přemýšlím ekonomicky a zároveň prakticky. Vím, že co navenek vypadá jednoduše, bývá naopak složité a náročné. Děkuji Marathonu za tyto hodnoty a nadčasový design, který mne ani po několika letech neomrzel, naopak, stále mne baví.“

Linda Vrňáková
Majitelka a produktová designérka LIV

„K hlubšímu průzkumu stránek Culturenetu jsem se dostala v době, kdy jsem hledala práci. Na první dojem mne zaujal neotřelý, poměrně minimalistický vzdušný design a originální autorské ilustrace, které jsou dobrým doprovodem kulturnímu obsahu. I přes to, že se informace často doplňují a mění, se struktura stránek nerozpadá a web tak zůstává přehledný pro opakované navštěvování. Jako uživatel cítím, že každá část webových stránek je promyšlena do detailu a vše tam má své opodstatněné místo.“

Iva Polanecká
Kurátor a projektový manažer, Kunsthalle Praha

„Práce s celým týmem pro nás byla novou a zajímavou zkušeností. Se značkami vědeckých farmaceutických skupin se setkáváme, nepřemýšlíme však, jak jejich zkratka vznikla (většinou se jedná o počáteční písmena jednotlivých slov). Ukázali jste nám, že i samotná zkratka a logo může mít svůj význam a důvtip. Že mohou ztvárňovat to, o čem by naše výzkumná skupina měla být a na první pohled tak oslovit potenciální partnery.“

Ondřej Dammer
Project manager & Scientific Group Leader

„Marathon tým nám dokázal, jak moc je identita a komunikace značky směrem ven, důležitá. Pravidelně nás informovali o novinkách, změnách a následujících postupech. S jejich prací jsme více než spokojení a spokojenost se odráží i v očích našich zákazníků.“

Honza Lemon
Spoluzakladatel Slide festivalu

„Začalo to školicím materiálem pro zaměstnance a postupně se spolupráce rozrostla na téměř veškeré grafické práce, které v Pietro Filipi potřebujeme. Udělali jsme spolu visačky, lookbook, brožurku k 25. výročí a zdaleka nekončíme. Adrian a Martina z Marathonu jsou velmi pečliví, komunikují rychle a nad svou prací dokáží přemýšlet ze všech možných úhlů. Zatím vždy dodrželi deadline, což je mezi dodavateli svátost. Jsou to opravdoví profesionálové. Doporučuji!“

Martina Píšová
Vedoucí obsahového marketingu

„Marathon pracuje precizně a s maximálním nadšením pro věc. Bezchybné realizaci vždy předchází důsledná analýza pozadí projektu. Mám radost, že se na ně mohu spolehnout a zároveň fungovat v tvůrčím dialogu. Naše spolupráce sklízí ovoce v podobě spokojenějších dosavadních uživatelů i nových klientů, které jsme díky redesignu webu získali.“

Sára Davidová
Culturenet / Institut umění – Divadelní ústav

„Udržujeme již mnohaletou spolupráci. Zejména jde o grafické práce na našich papírových žádankách, na kterých si lékaři ordinují laboratorní vyšetření. Grafickou úpravu naší poslední verze této žádanky považuji osobně za nejlepší na trhu. Ročně jich lékařům distribuujeme kolem 100 000 ks.“

MUDr. Petr Podroužek, CSc.
Odborný ředitel EUC Laboratoří s.r.o.

„Plecháčky se rozlétly do všech laboratoří i kanceláří a jsou oblíbeným předmětem mezi všemi lidmi zapojenými do Parcu. Je radost mít něco co je užitečné, hezké a zároveň nenásilně propaguje „náš“ Parc. A hlavně – neevokuje žádný upjatý korporát.“

Tereza Boleslavská
PhD student / Vysoká škola chemicko-technologická v Praze / The Parc

„Marathon má neotřelé nápady a dobře se s ním komunikuje. Jsme hrdé na celkový vzhled našeho nového e-shopu. Marathon všemi deseti doporučujeme.“

Adéla Krempová
Majitelka a ředitelka KreSi s.r.o.

„Na Marathonu si nejvíc cením profesionality, invence a originality, se kterou Martina a Adrian pracují tak, aby přesně vystihli přání a zároveň i potřeby klienta.“

Mgr. Milan Flanderka
Advokát

„Nejlepší věc, která se mohla přihodit našemu projektu „Průvodce prváka na VŠCHT“ (Vysoká škola chemicko-technologická), byl objev Marathon Studia. Bylo třeba srozumitelným způsobem upravit a uspořádat 50 stran textu s různým obrazovým doprovodem. Finální podoba překonala všechna naše očekávání. Pro průvodce bylo speciálně vytvořené písmo a stylové ilustrace. Design brožury je jednotný, originální, hravý, a dokonale odpovídá našemu záměru. Oceňujeme profesionalitu a flexibilitu zástupců studia. V omezeném čase se Marathon Studiu podařil vytvořit kvalitní produkt s vlastní duší, ve smluvených termínech. V každé fázi projektu jsme našli společné řešení. Marathon tým důkladně dbal na zpětnou vazbu a vždy usiloval o to nejlepší řešení. Vřele doporučujeme.“

Ing. Ivan Kovalev
Projektový koordinátor v organizaci IAESTE na VŠCHT Praha

Marathon dokázal odřídit náš projekt po kreativní stránce a k tomu byl i flexibilním projektovým manažerem. Úzce jsme spolupracovali na realizaci kreativních konceptů a průchodnosti našich webových stránek s cílem zlepšit dosavadní uživatelskou zkušenost. Marathon Studio dodalo atraktivní moderní web s interaktivními funkcemi, který nám umožnil s lehkostí předvést naše produkty a služby našemu publiku.

Saskia Iseard
Chief marketing officer at Centre for Innovation / Leiden University

Udělali jsme na vás dobrý dojem
a chcete probrat možnosti spolupráce?

Kontaktujte nás