Baked in Amsterdam

I pekař potřebuje značku
Identita pro nejlepší banánový chlebíček

Naše služby

Logo

Vizuální identita

Ilustrace

Tiskoviny

Značku Baked in Amsterdam jsme navrhli pro bývalého právníka a australského přistěhovalce Petera, během našeho pobytu v Holandsku. Peter se potřeboval vymezit vůči všudypřítomné nabídce načančaného pečiva, které za nic nestálo. Naším úkolem bylo navržení značky, která by komunikovala Peterův odlišný přístup.

Pilotním Peterovým produktem byl prvotřídní banánový chlebíček, který se úspěšně prodával po amsterdamských kavárnách. Potom co jsme ho ochutnali i my, hned nám to sepnulo. Člověk často skočí po lákavém obalu, ale zvíře neoblafnete. Zajímá ho obsah a na trendy vám kašle. Rozhodli jsme se, že Baked in Amsterdam bude  rebelantská opice se sloganem: „Loved by Humans, approved by monkeys“.

Navrhli jsme řadu charakterů a nakonec se zamilovali do barokní kolorované rytiny George Edwardse. Rytina značce propůjčuje svůj mistrovský charakter. Naším úkolem bylo naložit s ní tak, aby vyprávěla Peterův současný příběh. V tom nám pomohla kombinace dvou titulkových písem. Divoké ručně psané a puritánské bezpatkové. Ty jsme navíc doplnili lahodně čitelným patkovým písmem, které je vhodné pro delší texty.

Tón komunikace je inspirovaný produktem. Ruční výroba = autenticita, mluvíme jako skutečný člověk. Vysoká kvalita = vybraný slovník, žádná přehnaná tvrzení. Vyvážené ingredience = žádné přeslazené slovíčkaření. Maximální chuť = zaměření na prožitek, nikoliv na formální vzhled. Vzpoura proti zaběhlé normě = rebelský důvtip. Peterův australský původ = angličtina s australským pravopisem.

Save the Queen

Podporujeme české včely
Trička vytvořená ve spolupráci s Aňou Geislerovou a Pietro Filipi

Naše služby

Ilustrace

Tiskoviny