ArtsCzech

Web a vizuální identita pro prezentaci české umělecké scény v zahraničí

Naše služby

Logo

Vizuální identita

Web

Sociální sítě

ArtsCzech představuje české umění zahraničním profesionálům hledajícím možnosti spolupráce s Českou republikou a pomáhá jim se na zdejší scéně zorientovat. Pro odlišnou cílovou skupinu tak plní obdobný cíl jako webový portál Culturenet, který jsme redesignovali souběžně.

ArtsCzech by nevznikl, kdybychom s týmem IDU důkladně neprozkoumali cílovou skupinu. Původně byl jen upravenou anglickou verzí Culturenetu. Obě cílové skupiny mají rozdílné potřeby, proto jsme se rozhodli od sebe weby oddělit.

V první řadě tu najdete základní přehled, následně i hlubší vrstvu informací z různých uměleckých oborů. Dozvíte se o možnostech financování, realizovaných projektech, novinkách a událostech či příslušných institucích.

Vizuální styl volně navazuje na mateřskou značku IDU (Institut umění – Divadelní ústav). Pro potěšení kulturních duší jsme web doplnili poetickou ilustrací od Elišky Fenclové. Ilustrace se staly výrazným vizuálním prvkem, díky kterému si web snadno zapamatujete.

Vizuální identita, stejně jako v případě Culturenetu, volně vychází z mateřské značky IDU. Příbuznost obou webů je patrná na první pohled. Hlavní odlišení obou webů spočívá v barvě. Charakteristickou tvář ArtsCzechu vtiskly ilustrace Elišky Fenclové.

„Marathon pracuje precizně a s maximálním nadšením pro věc. Bezchybné realizaci vždy předchází důsledná analýza pozadí projektu. Mám radost, že se na ně mohu spolehnout a zároveň fungovat v tvůrčím dialogu. Naše spolupráce sklízí ovoce v podobě spokojenějších dosavadních uživatelů i nových klientů, které jsme díky redesignu webu získali.“

Sára Davidová
Vedoucí projektu, editorka Culturenetu

Baked in Amsterdam

I pekař potřebuje značku
Identita pro nejlepší banánový chlebíček

Naše služby

Logo

Vizuální styl

Ilustrace

Tiskoviny