Strategie a vizuální identita značky

Zakládáme značku, potřebujeme strategii

Nová značka

Potřebujeme revizi stávající značky

Analýza značky

Chystáme změny,
potřebujeme rebranding

Redesign

Nová značka

Navrhneme strategii pro vaši vznikající značku, aby se uměla prosadit vůči konkurenci. Od zadání přes kreativní koncept, vizuální identitu, brand manuál po uvedení značky v život.

Jak postupujeme
Seznámení

Představíte nám svoji zakázku, domluvíme se na rozpočtu.

Nabídka

Připravíme popis projektu, harmonogram a podmínky spolupráce.

Zadání

Společně sestavíme zadání, někdy je třeba společný workshop.

Koláž značky

Vytvoříme moodboard pro lepší představu o výsledku.

Koncepce značky

Navrhneme název, logo a vizuální styl celé značky.

Manuál značky

Slouží k tomu, abyste mohli značku jednotně prezentovat.

Aplikace vizuální identity

Design webu, vizitek, tiskovin, produktů, interiérů…

Implementace

Budeme vám asistovat v praktickém používání, aby se identita dobře ujala.

Komunikační plán

Vymyslíme vám kampaň, strategii pro marketing a reklamu.

Správa značky

Dohlédneme na správné používání značky podle manuálu.

Případová studie

Vizuální styl
Web
Tiskoviny
Správa značky
The Parc – žádná věda?

Dá se prezentovat seriózní vědecký projekt s humorem? Když klientem je velká farmaceutická korporace? Přečtěte si, jak jsme to vyřešili a z čeho byli nakonec všichni na větvi.

Přečíst celý příběh

„Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“

Pavel Calta
The Parc founder

Cena

Začínáme na 80 000 korunách. S ohledem na množství a rozsahu aplikací se u nás tvorba nové značky typicky pohybuje v nižších stovkách tisíc.

Kontaktujte nás

Ještě váháte? Podívejte se na výsledky některých našich realizovaných projektů a domluvte si s námi nezávaznou konzultaci.

Související projekty

Analýza značky

Než se rozhodnete rebrandovat nebo měnit strategii, vyplatí se podívat se na značku zvenčí. Plní svůj účel? Komunikuje přesvědčivě? Přivádí vám ty správné zákazníky?

Jak postupujeme
Úvodní konzultace

Seznámíme se s vaším byznysem, posláním a vizí vaší firmy.

Rozbor vizuální komunikace

Zmapujeme všechna důležitá místa, kde se vaše značka potkává s klienty i vaším personálem.

Výsledná zpráva

Připravíme pro vás přehled silných a slabých stránek značky, včetně obrazové dokumentace, zhodnotíme celkovou komunikaci a vizuální styl, navrhneme možnosti zlepšení.

Cena

Částka se odvíjí od množství komunikačních kanálů, které budeme analyzovat. Obvyklá analýza vyjde na 20 000 korun.

Kontaktujte nás

Redesign

Někdy si změnu žádá situace, jindy je třeba upravit směřování značky, protože se jí nedaří plnit cíle. V každém případě přistupujeme k redesignu značky s pokorou. Bereme v potaz hodnotu značky a její vazby ke stávajícím zákazníkům. Snažíme se zachovat maximum dobrého, co původní značka obsahuje.

Jak postupujeme

Začínáme konzultací a analýzou, dál postupujeme podle konkrétní situace, přičemž proces je podobný jako při vytváření strategie a vizuální identity pro novou značku.