Navrhneme strategii pro vaši vznikající značku, aby se uměla prosadit vůči konkurenci. Od zadání přes kreativní koncept, vizuální identitu, brand manuál po uvedení značky v život.
Představíte nám svoji zakázku, domluvíme se na rozpočtu.
Připravíme popis projektu, harmonogram a podmínky spolupráce.
Společně sestavíme zadání, někdy je třeba společný workshop.
Vytvoříme moodboard pro lepší představu o výsledku.
Navrhneme název, logo a vizuální styl celé značky.
Slouží k tomu, abyste mohli značku jednotně prezentovat.
Design webu, vizitek, tiskovin, produktů, interiérů…
Budeme vám asistovat v praktickém používání, aby se identita dobře ujala.
Vymyslíme vám kampaň, strategii pro marketing a reklamu.
Dohlédneme na správné používání značky podle manuálu.
„Výzkumné centrum bylo vytvořeno na konceptu přátelské atmosféry, kdy studenti pracují s vědci, kteří milují svojí práci, ať už na univerzitě či ve špičkové farmaceutické firmě, a neformálně dochází k výchově mladých talentů. Mým zadáním brandingu bylo promítnout toto do loga a celkového konceptu, kterým se centrum nejen odliší od ostatních, ale především dotvoří vizuální stránku takto nastavené vnitřní kultury. Poté co jsem poprvé viděl koncept The Parc a ptačí budku, tak to ve mě a u kolegů okamžitě rezonovalo. Logo je hravé, budka ukazuje domov, kde vládne rodinná atmosféra a neformální výchova. Název The Parc evokuje příjemné prostředí, kde lidé spolu chtějí trávit čas a bavit se. V našem případě, bavit se vědou. Jak v logu, tak v názvu je paralela na růst, který je v našem případě zaměřen na růst kvalitního vědce. Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“
Začínáme na 80 000 korunách. S ohledem na množství a rozsahu aplikací se u nás tvorba nové značky typicky pohybuje v nižších stovkách tisíc.
Kontaktujte násNež se rozhodnete rebrandovat nebo měnit strategii, vyplatí se podívat se na značku zvenčí. Plní svůj účel? Komunikuje přesvědčivě? Přivádí vám ty správné zákazníky?
Seznámíme se s vaším byznysem, posláním a vizí vaší firmy.
Zmapujeme všechna důležitá místa, kde se vaše značka potkává s klienty i vaším personálem.
Připravíme pro vás přehled silných a slabých stránek značky, včetně obrazové dokumentace, zhodnotíme celkovou komunikaci a vizuální styl, navrhneme možnosti zlepšení.
Částka se odvíjí od množství komunikačních kanálů, které budeme analyzovat. Obvyklá analýza vyjde na 20 000 korun.
Kontaktujte násNěkdy si změnu žádá situace, jindy je třeba upravit směřování značky, protože se jí nedaří plnit cíle. V každém případě přistupujeme k redesignu značky s pokorou. Bereme v potaz hodnotu značky a její vazby ke stávajícím zákazníkům. Snažíme se zachovat maximum dobrého, co původní značka obsahuje.
Začínáme konzultací a analýzou, dál postupujeme podle konkrétní situace, přičemž proces je podobný jako při vytváření strategie a vizuální identity pro novou značku.