Navrhneme strategii pro vaši vznikající značku, aby se uměla prosadit vůči konkurenci. Od zadání přes kreativní koncept, vizuální identitu, brand manuál po uvedení značky v život.
Představíte nám svoji zakázku, domluvíme se na rozpočtu.
Připravíme popis projektu, harmonogram a podmínky spolupráce.
Společně sestavíme zadání, někdy je třeba společný workshop.
Vytvoříme moodboard pro lepší představu o výsledku.
Navrhneme název, logo a vizuální styl celé značky.
Slouží k tomu, abyste mohli značku jednotně prezentovat.
Design webu, vizitek, tiskovin, produktů, interiérů…
Budeme vám asistovat v praktickém používání, aby se identita dobře ujala.
Vymyslíme vám kampaň, strategii pro marketing a reklamu.
Dohlédneme na správné používání značky podle manuálu.
Začínáme na 80 000 korunách. S ohledem na množství a rozsahu aplikací se u nás tvorba nové značky typicky pohybuje v nižších stovkách tisíc.
Kontaktujte nás„Po uvedení brandu na trh jsem měl nespočet pozitivních reakcí od kolegů z celého světa, kteří byli naprosto nadšení z neotřelého designu a originality.“
Než se rozhodnete rebrandovat nebo měnit strategii, vyplatí se podívat se na značku zvenčí. Plní svůj účel? Komunikuje přesvědčivě? Přivádí vám ty správné zákazníky?
Seznámíme se s vaším byznysem, posláním a vizí vaší firmy.
Zmapujeme všechna důležitá místa, kde se vaše značka potkává s klienty i vaším personálem.
Připravíme pro vás přehled silných a slabých stránek značky, včetně obrazové dokumentace, zhodnotíme celkovou komunikaci a vizuální styl, navrhneme možnosti zlepšení.
Částka se odvíjí od množství komunikačních kanálů, které budeme analyzovat. Obvyklá analýza vyjde na 20 000 korun.
Kontaktujte násNěkdy si změnu žádá situace, jindy je třeba upravit směřování značky, protože se jí nedaří plnit cíle. V každém případě přistupujeme k redesignu značky s pokorou. Bereme v potaz hodnotu značky a její vazby ke stávajícím zákazníkům. Snažíme se zachovat maximum dobrého, co původní značka obsahuje.
Začínáme konzultací a analýzou, dál postupujeme podle konkrétní situace, přičemž proces je podobný jako při vytváření strategie a vizuální identity pro novou značku.