Ideamaking

Kdo chce být vidět, musí se odlišit. Tím, že nejsme ponoření do vašeho podnikání, máme nadhled a dokážeme přijít s originálním nápadem, který nikomu ve vašem oboru nepřijde na mysl. Ideamaking je služba na pomezí umění a designu. V obojím jsme jako doma. Umělecké vzdělání nám dává kreativní rozlet, designérská disciplína schopnost vymyslet řešení, které zafunguje na vaši cílovku.

Co všechno pro vás vymyslíme
  • obsah pro vaši značku
  • uměleckou instalaci, událost, performanci
  • spolupráci s influencery
  • vzdělávací aplikaci nebo hru
  • billboardovou komunikační kampaň
  • fotokoncept, video, ilustraci
  • osobní tiskovinu
Nápad, který posílí vaší značku

Navážeme na identitu vaší značky. Výsledný koncept bude v souladu s hodnotami a charakterem vaší organizace.

Jak to probíhá
Nasloucháme

Nejdřív se ptáme: Jaký máte záměr? Čeho chcete dosáhnout? Koho chcete oslovit? S jakým pracujete rozpočtem?

Koncepce

Když známe odpovědi, vybereme vhodný komunikační kanál a začneme vymýšlet řešení, které vaše zákazníky nadchne něčím nečekaným.

Řešení

Dobrý koncept je takový, který protíná váš účel, cílovou skupinu a finanční plán.

Příklady z praxe

Ideamaking napříč obory

Podívejte se na nápady, které jsme vytvořili pro propagaci letního festivalu, prodejce fototechniky, na oslavu výročí Českých Budějovic nebo k ocenění nejlepší výzkumné práce ve farmacii.

To mě zajímá

Cena

Kreativní koncept – od 30 000 korun. Cena realizace se odvíjí od náročnosti projektu. Od desítek po stovky tisíc korun, podle toho, jestli budeme tisknout čokoládovou vzducholoď ve 3D, nebo programovat mobilní apku v pěti jazykových verzích.