Grafický design

Když potřebujete jenom něco. Například web, katalog nebo kampaň. Pokud máte od nás zpracovanou identitu, máme z čeho vycházet. Jestli jste u nás noví, navrhneme vám cestu, která nás dovede k vhodným podkladům pro prezentaci vaší značky. Prvním krokem je společný workshop.

Jak to probíhá
Úvod

Setkáme se, abychom se seznámili s vašimi záměry a rozsahem zakázky. Ať jste ve fázi úvah, nebo už máte připravené podklady, obojí je v pořádku.

Nabídka

My připravíme harmonogram a podmínky spolupráce.

Start

Dodáte nám podklady a my pro vás vytvoříme vzorový návrh.

Prezentace

Ukážeme vám prvotní návrhy. Ty mohou mít podobu vizuálu hlavní stránky a informační struktury webu, obálky a vzorové strany katalogu nebo vizualizace propagační kampaně zasazené do reálného prostředí.

Realizace

Zpracujeme vaši zakázku v celém rozsahu.

Produkce

Zajistíme kompletní výrobu, ať už jsou do ní zapojení weboví vývojáři, fotografové nebo tiskaři. Postaráme se o součinnost všech specialistů.

Cílová rovinka

Předáme vám hotový výsledek.

Případová studie

Vizuální styl
Web
Tiskoviny
Správa značky
The Parc – žádná věda?

Je možné prezentovat seriózní vědecký projekt s humorem? Když se navíc jedná o velkou korporaci? Vývoj téhle zakázky nás překvapil. Jinak, než jsme čekali.

Přečíst celý příběh

„Práce s celým týmem pro nás byla novou a zajímavou zkušeností. Se značkami vědeckých farmaceutických skupin se setkáváme, nepřemýšlíme však, jak jejich zkratka vznikla (většinou se jedná o počáteční písmena jednotlivých slov). Ukázali jste nám, že i samotná zkratka a logo může mít svůj význam a důvtip. Že mohou ztvárňovat to, o čem by naše výzkumná skupina měla být a na první pohled tak oslovit potenciální partnery.“

Ondřej Dammer
Project manager & Scientific Group Leader

Cena

Přesná částka se odvíjí od povahy zakázky a počítáme ji individuálně. Umíme udělat pěknou a účinnou věc za 20 tisíc korun, ale máme za sebou i realizace za čtvrt milionu. Pro vaši představu uvedeme pár příkladů:

Kontaktujte nás