Grafický design

Když chcete, aby vaše propagace měla styl. Navrhneme vám propagační brožuru, plakát, kampaň nebo třeba navigační značení. Pokud máte od nás zpracovanou identitu, máme z čeho vycházet. Jestli jste u nás noví, vymyslíme způsob, který nás dovede k vhodným podkladům pro vaší prezentaci. Prvním krokem je konzultace.

Jak to probíhá
Úvod

Setkáme se, abychom se seznámili s vašimi záměry a rozsahem zakázky. Ať jste ve fázi úvah, nebo už máte připravené podklady, obojí je v pořádku.

Nabídka

My připravíme harmonogram a podmínky spolupráce.

Start

Dodáte nám podklady a my pro vás vytvoříme vzorový návrh.

Prezentace

Ukážeme vám prvotní návrhy. Ty mohou mít podobu obálky katalogu a několika vzorových stran nebo vizualizace kampaně zasazené do reálného prostředí, abyste získali jasnou představu o finálním výsledku.

Realizace

Zpracujeme vaši zakázku v celém rozsahu.

Produkce

Zajistíme kompletní výrobu, ať už jsou do ní zapojení weboví vývojáři, fotografové nebo tiskaři. Postaráme se o součinnost všech specialistů.

Cílová rovinka

Předáme vám hotový výsledek.

Cena

Přesná částka se odvíjí od povahy zakázky a počítáme ji individuálně. Umíme udělat pěknou a účinnou věc za pár tisíc, ale máme za sebou realizace i v řádech statisíců korun. Pro vaši představu uvedeme pár příkladů:

Kontaktujte nás

Případová studie

Tiskoviny
Konzultace
Správa značky
Externí grafické studio pro Pietro Filipi

Zajímá vás jak může vypadat dlouhodobá spolupráce s externím grafickým studiem? Podívejte se jak jsme na to šli s českou oděvní značkou Pietro Filipi.

Přečíst celý příběh

„Začalo to školicím materiálem pro zaměstnance a postupně se spolupráce rozrostla na téměř veškeré grafické práce, které v Pietro Filipi potřebujeme. Udělali jsme spolu visačky, lookbook, brožurku k 25. výročí a zdaleka nekončíme. Adrian a Martina z Marathonu jsou velmi pečliví, komunikují rychle a nad svou prací dokáží přemýšlet ze všech možných úhlů. Zatím vždy dodrželi deadline, což je mezi dodavateli svátost. Jsou to opravdoví profesionálové. Doporučuji!“

Martina Píšová
Vedoucí obsahového marketingu

Cena

Přesná částka se odvíjí od povahy zakázky a počítáme ji individuálně. Umíme udělat pěknou a účinnou věc za pár tisíc, ale máme za sebou realizace i v řádech statisíců korun. Pro vaši představu uvedeme pár příkladů:

Kontaktujte nás